Day 23 - FEESTJEEE!!! - Reisverslag uit Ann Arbor, Verenigde Staten van ellenbrakke - WaarBenJij.nu Day 23 - FEESTJEEE!!! - Reisverslag uit Ann Arbor, Verenigde Staten van ellenbrakke - WaarBenJij.nu

Day 23 - FEESTJEEE!!!

Blijf op de hoogte en volg

03 Juli 2015 | Verenigde Staten, Ann Arbor

Dit weekend hebben Jasper en ik een weekend vol feestjes voor de boeg! Jasper is nu nog hard aan het werk, maar straks hebben we samen weer een weekend vrij. En dat hebben we verdiend!

Afgelopen week is een volle en drukke week geweest op het werk. Gelukkig kregen we aan het begin van de week te horen dat alle problemen rondom ons visum zijn opgelost. Wat betekend dat we nog lekker een week mogen door werken, en daar zijn we allebei erg blij mee.

Toen ik donderdag aan het werk was lagen er op hetzelfde moment vijf dames te bevallen en hebben we in anderhalf uur tijd drie bevallingen gedaan! Het was zo druk dat we er nog een verloskundige bij hebben moeten halen om de derde bevalling te doen. Gelukkig ging alles goed en hadden we aan het einde van onze dienst drie gezonde kinderen en blije ouders.

Ik heb volgende week nog één dag poli en twee dagen op de verloskamers en dan zit het er voor mij al weer op. Het gaat ontzettend snel en dat is aan de ene kant heel erg fijn, want dan kan ik weer richting huis.. Maar aan de andere kant is het ook heel erg jammer dat deze ervaring over één week klaar is.. Een ervaring die ik nooit meer zal vergeten, waarin ik een ontwikkeling door heb mogen maken en waar ik heb mogen genieten van een prachtige omgeving en lieve, leuke en gezellige huisgenoten. Jasper en ik hebben al geprobeerd er een paar naar Nederland te krijgen, maar dat is ons helaas niet gelukt, haha..

Als Jasper vanavond klaar is met werken gaan we lekker samen wat eten. En morgen... Dan is het natuurlijk The 4th of July!! Tijd voor een feestje! We hebben lang getwijfeld over wat we gingen doen, maar hebben uiteindelijk toch besloten om in Ann Arbor te blijven. Morgenvroeg is er een parade in de stad en in de middag gaan we met onze huisgenoten BBQen en er een lekker feestje van maken! Helaas hebben ze in Ann Arbor geen grote vuurwerk show, maar dan moet ik nog maar een keer terug zodat ik wel ergens vuurwerk kan zien op The 4th of July:)!

Zondag gaan we met een aantal van onze huisgenoten naar Detroit om naar een baseball game te gaan. De Tigers spelen tegen Toronto, en ik heb geen idee of het spel zelf wat is, maar de mensen waar we mee gaan zijn super dus ook dat wordt een leuke tijd. En het vooruitzicht voor het weer is geweldig! De zon schijnt nu al heerlijk en de temperatuur is prima, een mooi moment om naar The Lake te gaan. Maar het geval is dat Jasper onze zonnebrand heeft, dus daar gaat mijn middag aan de rivier;)! Bedankt Jasper:)! Haha..

Nou ik ga lekker de stad in, koffie drinken en een boek lezen! De meesten van jullie zijn inmiddels klaar met werken. En ik krijg al berichten dat er een aantal gaan BBQen, have fun! Smakelijk, maar niet te veel.. Dan wordt je akelijk;)! Fijne avond allemaal en tot snel!(K)

Xxx

  • 04 Juli 2015 - 11:26

    Manon:

    Oooh Ellen

    Het genot is echt te lezen in je verhalen, fijn dat het daar zo goed gaat!
    Het is inderdaad nog maar kort, maar de mooie herinneringen nemen ze je niet meer af!
    Wat gezellig samen met Jasper als ik het zo lees.

    Hoeveel dagen ben je in Nederland nog vrij? Je moet natuurlijk eerst Roel weer even helemaal voor jezelf hebben, maar daarna wil ik je ook weer graag zien!!
    Ik hoop dat Roel zn dagen een beetje door komt zonder je?

    Veel plezier nog.
    Kus ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ann Arbor

Actief sinds 05 Juni 2015
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 2590

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: