Day 1 - E-learnings - Reisverslag uit Ann Arbor, Verenigde Staten van ellenbrakke - WaarBenJij.nu Day 1 - E-learnings - Reisverslag uit Ann Arbor, Verenigde Staten van ellenbrakke - WaarBenJij.nu

Day 1 - E-learnings

08 Juni 2015 | Verenigde Staten, Ann Arbor

Vandaag dag 1 van onze "Internship" in Ann Arbor.
De hele zondag hebben we aan onze e-learnings gewerkt, als voorbereiding op onze dag vandaag. En o, o, o, wat waren we blij dat we vandaag nog een hele dag met e-learnings bezig waren! Niet echt..!

Maar nu is het dan eindelijk voorbij! Alle e-learnings zijn gedaan, de testen die daarbij horen zijn gehaald, dus nu kan het echte werk beginnen!
Vanmiddag hebben we alle verloskundigen ontmoet, en we hebben onszelf voor moeten stellen aan een groep zwangeren.
Dat was even zweten in het Engels, maar we hebben het er goed vanaf gebracht:)!

Morgen krijgen we een rondleiding in The Von Voightlander Women's Hospital. En dan krijgen we ook onze pas zodat we overal in kunnen.
Woensdag hebben we een suture class (hechten) samen met de verloskunde studenten van de UM. En donderdag mogen we echt aan het werk!

We hebben vandaag een fiets te leen gekregen voor de tijd dat we in Ann Arbor zitten, Jasper heeft de heuvels van Ann Arbor al af mogen fietsen! En later deze week ben ik aan de beurt!

We cleaned the kitchen! En man wat was het nodig! Maar nu zitten we dan nog even te genieten in een schone keuken en wat te kletsen met onze roomies:)!

Hieronder nog een aantal foto's van hoe de afgelopen dagen zijn geweest!

Tot snel! Slaap lekker;)! Xxx

• 09 Juni 2015 - 13:48

Nella Huisintveld:

Lieve Ellen,
    Wat maak je allemaal nieuwe dingen mee. Wat leuk! Goed dat je de toetsen hebt gehaald.
    Hoe gaat het met je Engels? Wat lastig om de eerste keer je aan zo'n groep te moeten voorstellen zeg! Maar dapper van je hoor! Na 6 weken spreek je vloeiend Engels.....
    De keuken ziet er mooi uit hoor, jullie zijn in ieder geval gezond bezig als ik de doos met sinaasappelen zie, haha.
    Nou lieve Ellen, we wensen je heel veel succes toe, alle begin zal wat lastig zijn maar daar kom je wel uit. Veel plezier ook en fijn je verslag te kunnen lezen.
    Een hele mooie tijd daar, tot mails....
    Dikke kus en liefs van ons, Ben en Nellla